Replace

Monday 16 May 2016

ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ, ΑΘΗΝΑ 2016- ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ)






Το Σάββατο, στις 14 Μαϊου, είχα την τιμή να παρευρεθώ στο φεστβάλ "Όψεις του Φανταστικού" από τις εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές, όχι μόνο σαν μια αναγνώστρια του φανταστικού, αλλά και σαν μια από τους υπόλοιπους σαράντα εννέα συγγραφείς που συμμετείχαν στην ανθολογία "Θρύλοι του Σύμπαντος V". 
Δεν μπορώ να περιγράψω το συναίσθημα που ένιωσα όταν είδα το όνομα μου τυπωμένο στο χαρτί, τα δικά μου λόγια έτοιμα να τα διαβάσει γνωστός και άγνωστος κόσμος. Τότε μόνο συνειδητοποίησα ότι αν θες κάτι πολύ και το κυνηγάς, μπορείς να το κατακτήσεις-- σας εγγυώμαι ότι αυτή η ιστορία ήταν μόνο αρχή, και για εμένα αλλά και για την Σοφία. 
Πριν λίγους μήνες ξεκινήσαμε αυτό το blog και πλέον τα ονόματα μας κοσμούν μια ανθολογία, ανάμεσα σε τόσους άλλους συγγραφείς και τόσες πένες. Ίσως το blog να μας έφερε τύχη, ίσως απλά να ήταν ένα έναυσμα να ασχοληθούμε περισσότερο με αυτό που αγαπάμε. 
Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ένα μεγάλο ευχαριστώ στις Συμπαντικές Διαδρομές που δίνουν την ευκαιρία σε συγγραφείς που αγαπάνε το φανταστικό, να δημιουργήσουν και να πλέξουν τους δικούς τους κόσμους, να γνωστοποποιήσουν το έργο τους και να μάθουν και οι ίδιοι τον κόσμο από την αρχή, υπό το πρίσμα της συγγραφής. 
Επίσης, ένα ευχαριστώ σε όσα άτομα ήταν κοντά μου και όσα βοήθησαν να φύγουν όλα (!) τα αντίτυπα των Θρύλων από τον πάγκο των εκδόσεων. 
Τόσος κόσμος, τόσα συναισθήματα και τόσος σεβασμός ανάμεσα στους ίδιους τους συγγραφείς για το έργο του καθενός-- όλα αυτά αρκούν για να υποσχεθώ πως το ταξίδι μου με τις Συμπαντικές Διαδρομές, θέλω και ελπίζω να μην σταματήσει εδώ. 


Παρακάτω μπορείτε να δείτε κάποια στιγμιότυπα από την βραδιά. 












Η παρουσίαση των Θρύλων του Σύμπαντος V. 


















Από δεξιά προς αριστέρα: Ηλίας Καραθάνος (Ηλίοδωρ: Η Εξορία των Φετεράλιερς), Χρήστος Κεσκίνης (BIFROST: THE PATH OF WARRIORS) και Ιωάννης Μπάχας (συγγραφέας διηγημάτων και του υπό έκδοσης βιβλίου "Νυν ήκεις Ολυμπίαν"/ "Τώρα έφθασες στην Ολύμπια"). 










Από την παρουσίαση της Ειρήνης Φράγκου 
( "Α όπως Αθανασία", "Έ όπως Ενοχές"). 






Βιβλία, βιβλία παντού! 




Ε ναι, και εγώ εδώ, παρέα με δύο αντίτυπα των Θρύλων! 
















~Augustine

No comments:

Post a Comment